Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2017 12:30 - ДНЕШНИТЕ АНТИ-ЕВРО-АТЛАНТИЦИ НЕ СА ВЧЕРАШНИТЕ КОМУНИСТИ
Автор: bgman13 Категория: Политика   
Прочетен: 1008 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Коя част от народа български поддържа властта на бившата БКП, която и днес управлява чрез БСП, ГЕРБ, ДПС? А така също и чрез останалите артисти в парламента, като Атака, ВМРО и пр. Да си припомним времената веднага след 89та. По онова време, народът български принципно беше разделен между старото в лицето на БСП и новото, в лицето на СДС. Тогава все още не беше изплувал безспорния факт, че и тия са си като ония. А даже и по-лоши. Избирателната активност по време на избори беше колосална, защото и надеждите бяха такива. БСП имаше на повечето избори лек превес пред СДС. Което се дължеше основно на пенсионерите, които в болшинството си гласуваха за БСП. Това беше преди почти тридесет години.
Сега, когато алабалистите евроатлнатически говорят, че тия които ни управляват са синовете на комунистите, управлявали България през комунизма и същевременно ни баят, че народът сам си избира на днешно време управниците, отчитат ли факта, че електоратът който подкрепяше комунистите бяха едновремешните пенсионери, които вече ги няма.

И сега някой от по-досетливите може да се сети да ме засече, че аз също съм бил всред поддръжниците на БСП, въпреки че съм бил малко над двайсе годишен. Гулемо разочарование ще му сервирам на такъв. И при това, тия които ме познават поголовно могат да потвърдят, че бях твърдо зад СДС. И даже гласувах. Всеки път без изключение за СДС. Последното ми гласуване беше кога падна Иван Костов. Гласувах за СДС. Малко след това взеха та се усетих, че няма никакъв смисъл да се участва в избори, при които електоратът нищо не избира. От тогава не съм стъпвал на такива сектантски сборища, каквито са местата за гласуване. Аз да обърна също така внимание, че принципната ми подкрепа за демокрацията беше минимум от 85 или 86та година. И освен това да ви обърна внимание - абе на седемнайсет години кво ми е разбирала тогава тиквата от тия работи. Ма нямахме като сега право на лично мнение. Аха - нямахме, ама пак имахме.

Още от тогава слушах черните западни станции много пъти с приятели, обсъждахме чутото на всеослушание (е не ходехме да занимаваме точно шефа на полицията или секретаря на партията). Аз още от тогава говорех, че трябва да има многопартийна система. И не зная нито един, дето да са му казали "копче", за дето е слушал такива станции, нито един да са го привикали в полицията на разпит. Нито един дето да беше изпратен в Белене или някъде другаде. През това време обаче, обсъждахме и политзатворниците в Белене, за които слушахме по черните западни станции. И което е най-интересното - вярвахме.

Прочее, аз лично имам един роднина, който е бил в Белене. Но той до колкото зная не е разказвал нищо по въпроса дори и на жена си (на майка ми сестра й). Така че Белене наистина е факт. Под въпрос е само, кои и защо са били вкарвани там? Поне за мене е така от моята позиция до която стига информацията, на която мога да стъпя.
Факт е, че през комунизма имаше много неща, дето не ни харесваха. Факт е също така, че комунистите при национализацията са конфискували на дядо ми триста декара земя, един етаж от къща (т.е. останали са му два за пет деца), а накрая даже са отмъкнали и колата с воловете. След което през комунизма всичките тия потърпевши мои роднини си живееха доста добре (вкл. и майка ми) - много по-добре отколкото родителите им преди комунизма.

По онова време през деветдесетте възрастта за пенсиониране на жените беше 55 години, а на мъжете - 60. От тогава до сега са изминали 28 години. Което означава, че най-младите тогавашни жени пенсионери днес са на 83 години, а пък най-младите тогавашни мъже пенсионери днес са на 87. Което пък означава, че от онези пенсионери, които подържаха комунизма почти никой не е останал. Днешните пенсионери са тъкмо онези, които бяха в ядрото на антикомунизма.

Кой знае защо обаче, господстващата евро-атлантическа пропаганда, т.е. и разните му там социологиечески агенции, институти за пазарна икономика ни баят, че носталгията по комунизма иде от проклетите пенсии. Те са тези които са спирачка на прогреса и просветата на съзнанието на младежта, че комунизмът е бил един тъмен период, който нищо добро не е направил, не е построил, не е произвел, а е осеял България със затвори и лагери, където за един виц срещу Тодор Живков се било влизало в Белене, а доносниците щъкали наоколо за да предадат на властта най-близките си приятели. Че цяла България тогава била концлагер, най-зорко пазен някое пиле да не прехвръкне през оградата и да види, как живеят хората на запад.

Но защо бе, уважаеми другари капиталисти, точно тия които ви подкрепиха при свалянето на античовешкия комунистически режим, сега ви пречат, че не са още измрели, да лъжете по-гадно даже и от комунистите?




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bgman13
Категория: Политика
Прочетен: 639757
Постинги: 308
Коментари: 336
Гласове: 294
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031